SEQUENCE ZERO

23-SequenceZero_Signing_01_2048

Op maandag 22 september zijn wij met 250 eerstejaars HAN studenten Sequence Zero gaan bezoeken. Hier hebben we een rondleiding, verschillende workshops en inspirerende presentaties gehad. 

We begonnen bij de rondleiding door Sequence Zero, dit was voor mij al meteen interessant. In het gebouw was z’n leuke sfeer dat ik dacht ‘hier wil ik zitten’. 

Een grote groep creativelingen in een gebouw zetten, wat een geniaal idee! Na onze rondleiding hebben we een aantal presentaties gehad waarbij we werden geinspireerd door verschilende verhalen en ideen. Wat mij erg aansprak was het verhaal van Diederik Vrijhoef. Diederik heeft dezelfde opleiding gedaan en wist totaal nog niet wat die moest worden en wat hij met zijn kwaliteiten kon doen. Dit verhaal was zo inspirerend, dat iedereen aan het denken werd gezet. We werden mee genomen in de zoektocht naar Diederiks passie. 

Na deze presentatie ben ik zelf gaan nadenken, wat is nou eigelijk mijn passie? Wat wil ik later bereiken?  Deze vragen passen perfect bij de opdracht merk ‘ik’. 

De hoofdzaak van het bezoek aan Sequence Zero is dat ze ons willen laten inspiren. Ze willen ons meegeven dat we fouten mogen maken en durven te proberen! Dit is voor mij een belangrijk punt. Omdat ik vrij onzeker ben over mijn werk en ik altijd op kijk tegen andere. 

“Sequence Zero opende mijn deuren!”

Geef een reactie

