MY WORK

Ik laat je een aantal dingen zien van wat ik heb gemaakt. Het meeste werk wat ik laat zien is van mijn stage bij Communicatiebron in Elst. 

Echt een geweldige stage die ik daar heb gehad! Zo onwijs veel geleerd! Veel plezier met het bekijken van mijn werk en hopelijk kan je er je eigen inspiratie vandaan halen!

Vooraankondiging-Jaarcongres2013-extra
Dit was voor BOVAG. We hadden een evenement georganiseerd voor BOVAG onafhankelijke autobedrijven. Dit was een aankondiging voor het congres
Afbeelding 6
Een trieste opdracht, de broer van mijn baas bij Communicatiebron had niet lang meer te leven. Daarom hebben we een memory spelletje gemaakt met allerlei foto’s van hem en de familie.
Rene
De broer van Christel (mijn baas) was gek van methelica. Voor zijn begrafenis heb ik op photoshop een ontwerp gemaakt.
Schermafbeelding 2013-10-28 om 15.13.56
Hiervoor heb ik een animatie gemaakt. Dit komt op de website te staan en was een speciale actie!
Schermafbeelding 2013-10-28 om 15.13.42
Dit was de eerste opdracht, we gingen een website ontwerpen voor GND. Een super leuke ervaring.
Header-RouteXX
Hiervoor heb ik het logo ontworpen.
Afbeelding 4
Hier hebben we de opmaak voor gedaan.

Afbeelding 5

Geef een reactie

