HOMETOUR

Eindelijk! Ik woon op mijzelf. Nu woon ik alleen in Arnhem, lekker dichtbij school! Veel mensen vragen: Voel jij je niet alleen? Vermaak jij je wel? Mijn antwoord daarop is

JAZEKER! Ik kon niet wachten om het huis uit te gaan, niet omdat ik het thuis niet leuk vond. Maar ik vind het heerlijk om lekker alleen te zijn. Ik ben enigs kind en ik kan mijzelf altijd goed vermaken. Ik woon in een kraakpand, dit omdat ik niet iets met andere huisgenoten wil delen en alles gewoon voor mijzelf wil hebben. Maar helaas is mijn budget nog al laag. Dus de ideale oplossing was dit!

Zoals de titel al aangaf geef ik je een kleine hometour! Veel kijk plezier!

https://www.youtube.com/watch?v=gaQG-CtJteQ&feature=youtu.be

Mijn inspiratie heb ik van IKEA. Ik ben daar inspiratie opgaan doen omdat het erg betaalbaar is.
Ik hou van wit, dus ik wist wat ik moest zoeken

IMG_0696

Ik hou

 

Geef een reactie

